dinsdag 21 oktober 2014

Beste 7 dingen-vrienden, het volgende hoofdstuk : Twitter. laat ik nou eens positief zijn.
Volg een paar mensen, waaronder : Sylvia Witteman, die een ieder vast heel grappig vindt. Verder Nicolaas Klei, de wijnkenner, die het begrip "Omfietswijn"heeft geintroduceerd. Er staan bij zijn tweets veel "retweets", over boeken, koks etc., dat maakt het reuze interessant.
Dan is er nog Stephen Fry, voor de BBC kijkers onder ons geen onbekende.


En sinds 2009 volgde ik al de bibliotheken.
Feit is natuurlijk wel dat als ik nog meer mensen toevoeg en die ook allemaal fanatiek volg,  ik genoegen zal moeten nemen met 4 uur slaap per nacht.
Dit komt mijn dieet dan weer niet ten goede, want het is een feit dat slechte slapers aankomen..............

3 opmerkingen:

  1. Nelski....hilarisch... goeie tip Silvia W.Nou ja slaap toch slecht. Wie weet kan ik mijn nachten wat opleuken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai Bart.. was gister ff in de war met meneer cactus...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo Nel, ik heb me ook weer even verdiept in het twitteren. Toch stiekem wel leuk. Heb weer wat werkgerelateerde twitteraars toegevoegd om te volgen.

    BeantwoordenVerwijderen