dinsdag 14 oktober 2014

Facebook, geen onbekende, sinds 2006 hiermee bezig. Heb inmiddels 230 "vrienden", waaronder mijn familie in het buitenland. Voor degenen die dit niet weten : Mijn oudste zus woont in Noord-Engeland, heeft 4 kinderen en allemaal op Feesboek. Vroeger sporadies contact, nu volop.
Dan : de andere zus (Joke) in Canada! iets verder weg, dan is het heeeel handig dat er Facebook is. Mijn neef (Joke en Henk hebben 3 kids) heeft een road trip gemaakt van West-Canada tot aan Newfoundland in het oosten, van dag tot dag kunnen volgen, met foto's.
Soms denkt mijn moeder dat ze een nieuwtje heeft.............. weeet ik al, facebook zeg je dan, aaaaah, arm mensje, zo heeft ze nooit meer iets spannends te vertellen.
Dat is dan een nadeel van FB, NOG een nadeel, je kan er heel veel tijd aan besteden, vooral als je spellen doet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten